Hathor Planetáris Üzenet Tom Kenyon közvetítésében Covid 19! 2020 Március 19.

Hathor Planetáris Üzenet

Tom Kenyon közvetítésében

A Covid 19 vagy más nevén a koronavírus járvány csak egyetlen aspektusa ennek a jelenlegi és igen sokoldalú kaotikus csomópontnak (Chaotic Node), csak úgy, mint a gazdasági, társadalmi és politikai bizonytalanság. Egy másik kevésbé látható tényező pedig a félelem terjedése, amely már önmagában is egy típusa az érzelmi járványoknak.

Sajnos az esőerdők megtizedelése és a jégmezők olvadása miatt sokféle korokozó és mikrobiális létforma jelenik meg és lép be a Földi élet körforgásába.

Az éghajlatváltozás és a különböző fajok eltűnése tovább folytatódik a káosz közepette.

Úgy érezzük, hogy az Ib portál ismertetése a legpraktikusabb és leghasznosabb eszköz, melyet átadhatunk, midőn az emberiség és vele együtt minden érző lény belép, ebbe az igen erős kaotikus csomópontba.

Az Ib

Ez a szív portál meditáció a fizikai szívetekre összpontosít, melyre az ősi egyiptomiak úgy utaltak, mint az „Ib”.

Ennek a meditációnak kettős célja van: az egyik aktiválja a fizikai szív Ib portálját, mely jótékony hatással van a fizikai szívre és testre. A másik, hogy használhatjátok a tudatosság más dimenzióinak, valamint a létezés egyéb birodalmainak felfedezésére ahonnan szellemi táplálékot és értékes transzcendentális információkat kaphattok.

Az Ib (vagyis a fizikai szív) a test elektromágneses tereinek legnagyobb generátora. Valójában az egész testeteket beborítják és áthatolják ezek a láthatatlan elektromágnesen mezők.

Ennek a meditációnak a hangkódjai akusztikus analógok a fény birodalmából és nagyon jótékony hatással vannak a jólétedre.

Az egyértelműség kedvéért az utasításokat két részre fogjuk osztani.

Az Ib aktiválása

Képzelj el egy olyan gömböt, ami tiszta fehér fényből áll. Képzeld el, hogy ez a fénylő gömb körülveszi a fizikai szívedet. Ennek a gömbnek a célja az, hogy magába foglalja azokat az energiákat, amelyeket a hangkódok szabadítanak fel a szívtérben, annak idegeiben és izomrostjaiban.

Csak pihentesd figyelmed a fizikai szíved területén és adj engedélyt arra, hogy a hangkódok szabadon mozogjanak és átrezgessék a szíved és a gömb, különböző részeit.

Nem kell semmit tenned. A hangkódok maguktól megnyitják a finom energiák útját a szívből a test többi részébe és befolyásolják a szív és a teljes test biofoton szerkezetét a biorezonancián keresztül.

Ha úgy döntesz, hogy rendszeresen hallgatod ezt a meditációt, akkor azt fogod tapasztalni, hogy a hangkódok megrezegtetik a fizikai szíved és ez fizikai tested egyéb részeit is átrezonálja. Az egész folyamat fizikai szívetek és testetek finom energia tisztítása, mely meglehetősen jótékony és mélyreható lehet, főleg mivel a környezetetek tele van mind fizikai, mind mentális és érzelmi mérgező anyagokkal.

Ennek a meditációnak a megismétlése kulcsfontosságú a mesterképesség megszerzéséhez, melynek segítségével felismerhetitek a testeteknek nevezett galaxison belüli sejtközi fény kinesztetikus nyelvét. Ha vetsz egy pillantást a galaxisok képeire és a világűrben lévő csillagködökre, akkor tudd, hogy valami nagyon hasonló lakozik a testetekben, beleértve az agy ideghálóit is.

Majomfej köd a Hubble teleszkóp jóvoltából.

Mivel a hangkódok a szellemi fény analógjai ők „beszélnek” a testetekben lévő fénynek. Ha engedélyt adtok rá, ez a folyamat hatalmas gyógyítási és átalakulási potenciállal bír számotokra.

Dimenzió közötti kutatás

Az Ib portálként szolgál a tudat és a létezés más dimenzióinak is.

Képes a tudatodat és/vagy a finom energia tested,- melyet az ősi egyiptomiak KA testnek hívtak- elkalauzolni ezekbe a spirituális birodalmakba. A KA lelki ikerlélekként vagy éteri duálként is ismert, mivel a KA úgy néz ki, mint a fizikai testetek, de energiából áll, nem pedig húsból és vérből. Mint ilyen a kvantummechanika törvényei szerint mozog és nem a newtoni fizika szabályai szerint. Más szavakkal a KA-t nem köti a gravitáció vagy az idő és a tér korlátai.

Ha az Ib-vel, mint egy interdimenzionális felfedező eszközzel (IEV- Inter-Dimensional Exploratory Vessel) szeretnél foglalkozni, akkor váltsd át a figyelmed fókuszát a fizikai szíven kívül elhelyezkedő fényes gömbre.

Ezután azt a szándékot kell megfogalmaznod, hogy hova kívánod eljuttatni a tudatosságod. A létezés bármely birodalma, bármely szellemi világ és tanító mester elérhetővé válik számodra, ha egyértelmű és tiszta szándékkal rendelkezel.

Pihentesd tudatosságod a szíved körül levő tiszta, fehér fényű gömbön és hagyd, hogy a hangkódok aktiválják azokat az átjárókat, amelyek a gömbön keresztül elérhetővé válnak számodra és mely a létezés más birodalmaiba kalauzol.

Ha így teszel, a gömb elkezdhet úgy forogni, mint egy giroszkóp. Féreglyukak nyílhatnak és / vagy hirtelen úgy érezheted, hogy nem vagy tudatos a fizikai testedre, ehelyett inkább azt érezheted, hogy forma nélkül lebegsz az űrben vagy más dimenziókban.

Ahogy korábban is mondtuk, ha ily módon foglalkozol az Ib-vel az mély helyreállító energiákban és transzcendentális ismeretekben részesíthet. Ezek mindegyike felbecsülhetetlen értékű lesz, amint a bolygó és az emberiség keresztül utazik ezen a jelenlegi kaotikus csomóponton.

Végül, az Ib felbecsülhetetlen értékű eszköz a halál idején is. Ha még nem rendelkezel semmilyen eszközzel annak befolyásolására, hogy milyen dimenzióba vagy világba lépj be halálod után, ezzel a módszerrel érdemes megismerkedni.

Szeretnénk egy nagyon összetett jelenséget a lehető legegyszerűbb szempontokra desztillálni számodra: Az Ib vibrációs tulajdonságai meghatározzák, hogy a tudat vagy a világ(ok) mely dimenzióiban találod magad miután áthaladtál a halál átjáróján. Ha azért dolgozol az IEV-el, hogy felfedezd és kapcsolatba lépj a spirituálisan fejlett birodalmakkal, meg fogja tisztítani az Ib-det, amely pozitív hatással van a halálon való áthaladás fázisán.

Felemelkedés a kaotikus csomópontok közepén

Itt szeretnénk közbe iktatni az élet céljaival kapcsolatos nézeteinket. Szellemi szempontból az ember létezése önmagában nem a fizikai túlélés, hanem az élet a lehetőségek olyan területe, mely lehetővé teszi a spirituális fejlődést. Ebből a szempontból mindannyian látogatója vagytok ennek a helynek, melyet Földnek hívtok.

Gyűjtsd össze, amit csak tudsz az emberi léted tapasztalatairól, mivel ez az univerzumon belüli lét egyik legkülönlegesebb állapota. Erősen javasoljuk, hogy nézz magadra is úgy, mint a létezésed csodálatos fénnyel töltött birodalmára. Ezek a helyek, melyek bennetek laknak a fenntartás és a kényelem mély kútjává válhatnak, amikor az emberiség látszólag belemerül az ismeretlenbe.

Ez a különleges út nem mindenkinek szól. Ha te spirituális fejlődésre törekszel, akkor olyan útra invitálunk téged, amelyen nagyon kevesen jártak azelőtt és talán felemelkedhetsz a benned levő kimeríthetetlen fény és együttérzés által.

A Hathorok

1. március 19.

Tom gondolatai és megfigyelései

Ez a meditáció átalakulási lehetőséggel bíró bőségszarú azok számára, akik hajlandók teljes mértékben belépni a tudatosság ezen egyedülálló portáljába.

Az ókori egyiptomiak úgy utaltak erre a portálra, mint Ib vagy fizikai szív. Azt hitték, hogy ez a lélek székhelye és az akarat forrása is egyben. Az egyiptomiak azt gondolták, hogy a szellemvilágban, a halál pillanatában Maat istennő egy toll segítségével megméri az ember szívét, hogy lássa vajon az Ib-t terhelik e, az élet tapasztalásai vagy könnyű, mint egy tollpihe. Ha az Ib elég könnyű volt, akkor az egyén bebocsátást nyert a magasabb világokba. Ha a szív nehéz volt a megbánások és az élet hányattatásaitól, akkor az egyik alacsonyabb világba kellett távoznia.

Az egyiptomi alkímia egyik titkos útja az volt, hogy az elköteleződést a fizikai világ megnyilvánulásaitól a Felső Én-hez vagy a BA-hoz helyezték át, amely természetéből adódóan a negatív életlenyomatokat átalakítja a korlátlan tudatosság szabadságává, amely keresztüllát a fizikai világ illúzióján.

Érdekes módon a tibeti buddhisták azt hiszik, hogy a szív az elpusztíthatatlan csepp székhelye, amely tartalmazza az életed miden olyan tapasztalatának desztillált esszenciájának lényegét, amelyek a tudatosság más birodalmaiba vezetnek el téged.

A Hathorok nagyon világos utasításokat adtak át a meditációra és azokra az okokra vonatkozóan, amelyekért valaki a hanganyaggal történő munka, gyakorlás mellett dönt, így tehát nem érzem szükségességét annak, hogy részletesebben kifejtsem.

Ugyanakkor többször hallgatva ezt a meditációt, úgy gondolom, hogy hasznos lehet néhány általam észlelt jelenség leírása, amelyet bízom benne, hogy sokan megtapasztalnak majd, akik teljes elköteleződéssel vesznek részt ebben a munkában. Nem fogom befolyásolni a tapasztalataidat, mert valójában, mint mindenben, mindannyiunknak megvan a saját egyedi tapasztalásunk.

Azonban a meditáció által létrehozott egyes hatások meglehetősen meglepőek és mélyrehatóak lehetnek. Ha van, valamilyen elképzelésem az ilyen jelenségek esetleges előfordulásának lehetőségeiről, azt hiszem, segíteni fog kedvezőbben elmozdulni a transzformációs térbe, amikor teljes mértékben belépsz az Ib portáljába (azaz a fizikai szívedbe).

Ellenjavallatok

Éberség

Ne hallgasd ezt a meditációt éberséget igénylő helyzetekben, még akkor, sem ha haladó pszichonauta vagy az elme argonautája vagy.

Ennek oka az a tény, hogy a hangkódok aktiválják a szíved Ib portálját (ha megengeded), amely viszont megnyitja a dimenzióközi energia és a többdimenziós információ áramlását. Az akkori idegrendszeri állapotodtól függően ezek az áramlások lehetnek enyhék vagy intenzívek. Ha intenzívek, rendkívül tudatmódosítók lehetnek – az észlelt idő és tér mély változásait eredményezhetik. Az ilyen típusú megváltozott tudat állapotok azt is eredményezhetik, hogy átmenetileg elveszted a kapcsolatot a materiális világgal, valamint képesek vagytok gyógyítani és átalakítani hatalmas mennyiségű energiát, mentális észlelést és érzelmeket. Ugyanakkor nem bölcs dolog belépni a megváltozott észlelés állapotába, amikor például autót vezetsz vagy gépeket kezelsz.

Epilepszia vagy rohamok

Ha epilepsziád van vagy rohamokat tapasztalsz, határozottan javaslom, hogy először egy alig érzékelhető, lágy hangon kezd el hallgatni a meditációt. Amint komfortosan érzed magad a hangkódokkal és a meditációs módszerrel, melyet a Hathorok megosztottak velünk, lassan növelheted a hangerőt.

Nem valószínű, hogy ezek a hangkódok bárkinek rohamot okoznának, de azért hajlamos vagyok az óvatosságra, amikor az embereket potenciálisan mélyen megváltozott tudatállapotokba vezetjük. Az egyetlen ok, amiért felvetem az epilepsziának a témáját ezen a meditáció tekintetében, annak az az oka, hogy a fizikai szív a bolygó idegrendszeren (vagus idegrendszeren) keresztül kapcsolódik az agy két halánték lebenyéhez. A tudományos tanulmányok egyértelműen azt mutatják, hogy az agyat mélyen befolyásolhatják a szív által generált elektromágneses mezők és a szívből az agyba áramló energia bolusok. Ismételten mondom, hogy ez valószínűleg nem lehet gond senki számára. De a biztonság kedvéért, kezd el hallgatni alig érzékelhető szinten, majd lassan növeld a hangerőt.

Fizikai és éterikus válaszok

Amint a szívedre összpontosítasz, és hallgatod a hangkódokat, a hangok megrezegtetik a fizikai szíved belsejében lévő tereket – ha tartod ezt a szándékot.

A fókuszált figyelemmel szerzett tapasztalataid és a tudatosság mértéke hozzájárul a magasabb rezgésen létező állapotok megtapasztalásához, amely pedig hatással lesz arra, hogy milyen mély az első tapasztalat. De ha ezzel a meditációval rendszeresen dolgozol, akkor érzékenyebbé és tudatosabbá válsz a szívedben lévő finom energiákra és dimenzióközi áramlásokra.

Két lényeges jele van a meditációval való haladásnak. Az első az az észlelés, hogy a hangkódok szó szerint rezegtetik a fizikai szív különböző területeit, és a biorezonancia révén a test többi részét. Ezen finom energiák felszabadítása mind a test, mind az elme számára nagyon jótékony hatással van. Ahogyan egyre jobban ismerős lesz és kényelmesebbé válik a meditációval való munka, a szív és a test rezonanciájának érzete meglehetősen mélyrehatóvá válhat.

A haladás második jele akkor jelenik meg, amikor képes vagy a figyelmed egy részét a szívet körülvevő tiszta világító gömbön tartani, és engedélyt adni, hogy a hangkódok, megnyissák az Ib portált a multidimenzionális valóságok előtt, amelyek összeköttetésben állnak a szíveddel.

Itt kísértést érzek arra, hogy leírjak néhány csodálatos élményt és gyógyulást, amelyek akkor léphetnek fel, ha belépsz erre a szintre, de ettől tartózkodni fogok. Ha fel kellene térképeznem ennek a belső területnek némelyikét, függetlenül attól, hogy milyen szándékaim vannak, azzal befolyásolnám a tapasztalataid. Szóval meghagyom neked, hogy a magad ártatlanságában lépj be ebbe a misztikus és hatalmas világba. Ez a legjobb módszer.

A meditáció eredete

Ennek a meditációnak a hanganyaga egy, a Hathorok által a Biofotonikus ember (Biophotonic Human) c. workshopon átadott olyan élő hangfelvételből származik, mely a szívcsakrára fókuszált. Úgy döntöttek, hogy az előző meditáció specifikus hangkódjait használják az Ib portál aktiválására, mivel ezek a hangkódok nagyon hatékonyak és eredményesek, amikor az Ib portál aktiválásáról és megnyitásáról van szó.

Az a tény, hogy a Hathorok egy hang olyan meditációt választottak, – amely eredetileg aktiválta a szívcsakrát – az Ib (a fizikai szív) és multidimenzionális természetének aktiválására, a fizikai szív és a szívcsakra közötti mély kapcsolatokra utal.

Egy elektronikus anomália

Érdekes elektronikus anomália jelenik meg 10: 48 perc körül a hang meditációban. Csekély hiba, mely a Hathorok szerint egy energikus hatás, amely a magasabb dimenziók elektronikára gyakorolt hatása révén merült fel. Ez néha megtörtént a múltbéli eseményeken is, amikor a hangátvitel finom energiája befolyásolta a digitális felvevők elektronikus áramköreit. Úgy döntöttem, hogy eltávolítom ezt a hibát, de amikor neki álltam, a Hathorok közbe avatkoztak, és azt mondták, hogy ez az információ része, ezért nem szabad eltávolítani. Így tehát a helyén maradt, és talán furcsának hangzik, hogy ez a kis hiba az átadásuk része volt abban a pillanatban.

Azoknak, akik rendelkeznek a Biofotonikus ember (Biophotonic Human) c. workshop felvételével a hang meditáció a 6-os cd 5-ös számán található.

A biofotonika izgalmas és jelentős kutatási terület, amely dokumentálta és tovább dokumentálja a biológiai fény valóságát. Más szavakkal, biológiai sejtjeink mérhető és számszerűsíthető fényt bocsátanak ki. Ha még nem ismered ezt a tudományterületet, és többet szeretnél tudni, javaslom, hogy keresd fel a weboldal cikkek (Articles section) részét, és keresd meg a Biofotonikus ember c. kiadványokat (Biophotonic Human Class Handouts). Itt található e tudományos terület alapvető leírása, valamint a tudományos és laikusbarát források.

Azt javaslom, hogy fülhallgatóval vagy fejhallgatóval hallgasd a felvételt, hogy elérd a maximális pszichoakusztikus hatást.

A teljes Hathor hanganyag a Biofotonikus ember (Biophotonic Human) workshopnak 11:06 perc hosszú.

Miután többször elindítottam ezt a meditációt, úgy döntöttem, hogy elküldöm a kibővített verziót is, amely a teljes felvétel háromszori ismétlése, egy folyamatos hangtér létrehozásához. Megállapítottam, hogyha legalább három ismétléssel hallgatom, az adja a legmélyebb átalakulási tapasztalatokat. Megpróbáltam egyszerűen csak megismételni a meditációt, de a gomb lenyomásának egyszerű feladata kihozott ebből az állapotból. Azok, akik mélyen szeretnének dolgozni ezzel a hang meditációval, hasznosnak találhatják a kibővített verziót, mely 33:18 percből áll.

Fontos megjegyzés: Ezeket a hang meditációkat, valamint a Közvetlenül az üzenettel nem kapcsolatos információkban megjelölt meditációkat ingyenesen elérhetővé tettem számodra, de csak személyes használatra. Ezek szerzői joggal védett szellemi tulajdonok, és írásbeli hozzájárulásom nélkül nem tehetők közzé és nem oszthatók meg másokkal. Ha megkaptad az üzenet továbbított változatát, és a linkek nem működnek, keresd meg a www.tomkenyon.com „Hallgatás” (Listening) részt. Miután elfogadtad a hallgatási feltételeket, ingyenesen hozzáférhetsz a meditációkhoz, előadások és interjúk széles skálájához. Csak görgess lefelé a sorban, amíg meg nem találod a kívánt címet.

A Dropbox (ahol az mp3-k elektronikusan megtalálhatók) felülete megváltozott. Ha rákattintasz az egyik linkre, akkor az, közvetlenül a hangfájlhoz irányít téged. Amikor betöltődik az oldal, egy csomó függőleges vonal jelenik meg. Ezek a sorok jelzik a felvétel hangerejét.

A sorok bal alján a nyíl, a klasszikus lejátszás ikonja. Kattints erre a lejátszás elindításához. Ha tetszik, amit hallasz, és szeretnéd letölteni a fájlt, akkor a letöltési lehetőségek a függőleges vonalak jobb felső sarkában találhatók.

Van még egy megjegyzés szakasz. Ezek közvetlenül hozzám kerülnek, és én is olvastam őket. Ha ennek ellenére bármilyen kérdésed van, kérlek, írd meg nekem az office@tomkenyon.com e-mail címre.

Az Ib portál hang meditációját (The Ib Portal Sound Meditation, 11: 06 perc), ide kattintva hallgathatod és / vagy töltheted le.

Az Ib portál hang meditáció kibővített verziója (The Ib Portal Sound Meditation Extended Version, 33: 18 perc), ide kattintva hallgathatod és / vagy töltheted le.

Az üzenettel közvetlenül nem összefüggő információk

Az első Hathor-üzenetet – rajtam keresztül – 2003. február 8-án adták át. Az elmúlt tizenhét év során a Hathorok számos hang meditációt adtak át és alapvető fogalmakat mutattak be a tudatosságról, a szándékról és az eredményekről, amelyek hasznosak lehetnek ebben a jelenlegi időszakban, amelyet a hatalmas kihívás és bizonytalanság jellemez.

Összegyűjtöttem üzenetük legpraktikusabb és legközvetlenebb részét, és megírtam az egyes üzenetek és hangfájlok rövid leírását – megjelölve, hogy miről szólnak, és miben segíthetnek.

Remélem, hogy ez értékes segítség lesz, mivel annyi üzenetet adtak az elmúlt tizenhét évben, hogy könnyű elveszni bennük. Ezt a Hathor Navigátornak (The Hathor Navigator) hívom. Kattints a fenti címre, és közvetlenül odavisz téged. Megtalálhatod a www.tomkenyon.com cikkek (Articles) szakaszban is, és görgess lefelé, amíg meg nem találod a Hathor Navigátor (The Hathor Navigator) címet.

A Fohász a bálnákért (Lament for Whales) egy olyan felvétel, melyet egy darabig készítettem, és amelyet korábban a „Hallgatás” (Listening) szakaszban tettem közzé. A weboldal tartalmának áttekintésekor azonban észrevettem, hogy a felvétel valahogy sérült. Eltávolítottam a fájlt, és betöltöttem a felvétel tiszta változatát. Szerintem érdemes meghallgatni. Kattints az alábbi linkre, vagy lépj a „Hallgatás” (Listening) szakaszba, és görgess lefelé a sorban, amíg meg nem találod a címet.

Ide kattintva hallgathatod és / vagy letöltheted a Fohász a bálnákért c.(Lament for Whales) fájlt.